Erediensten

Hieronder vindt u een overzicht van de komende erediensten in Noordhorn en Saaksum. Ook kunt u de diensten online volgen. Voor gemeenteleden die niet over een computer beschikken, verhuurt onze diaconie tablets die zijn voorgeprogrammeerd zodat de diensten eenvoudig zijn te vinden.

Interesse? Neem dan contact op met diaken E. Meindertsma.

Uw bijdrage kunt u overmaken op de rekeningnummers van de kerkvoogdij en diaconie. Die vindt u hier.

Kinderoppas

Tijdens de morgendiensten in Noordhorn is er kinderoppas in 'De Wegwijzer'. Klik hier voor de details.

Als in onderstaande agenda "Geen komende evenementen" wordt vermeld, is synchronisatie met de externe agenda (van het RD) door omstandigheden niet mogelijk. Raadpleeg in dat geval Kerkneis (op de Kerkneispagina) om te zien welke diensten er in Noordhorn en Saaksum worden gehouden. Aan het begin van een nieuwe maand zijn er met de externe agenda dikwijls problemen.

Live uitzending

Kunt u de kerkdienst niet fysiek bijwonen? U en jij bent van harte welkom de kerkdienst(en) in Noordhorn online te volgen.

Klik op de knop "online volgen" hieronder.

Kerk binnen.jpg