Hand stapel van Happy Group

Jeugdvereniging 12+

Hey enthousiaste jongere!

Kom jij ook gezellig met je leeftijdsgenoten naar de jeugdvereniging? Wij vinden het belangrijk om als kerkelijke jeugd met elkaar verbonden te zijn. Als jeugd willen we graag Gods Woord onderzoeken en overdenken. Hierbij betrekken we actuele thema’s om het gedeelte uit de Bijbel toe te kunnen passen op ons dagelijks leven. De jeugdclub 12+ komt op woensdagavond samen in 'De Wegwijzer' vanaf 19.15 uur.

Houd de site en Kerkneis in de gaten voor de data van komend winterseizoen.

Van harte uitgenodigd op de verenigingsavonden, we hopen je te zien!

Voor meer informatie: neem contact op met Judith Weststrate.

Jeugdvereniging 16+

Wil je je verder verdiepen in de Bijbel? Jongeren ontmoeten van jouw leeftijd?

Dan moet je zeker komen op de JV+16 op zondagavond bij fam. Van den Akker. Tijdens deze avonden kom je meer over de Bijbel en het leven met God te weten. Omdat we samen eten is er alle ruimte om bij te kletsen en elkaar te ontmoeten.

Bij de jeugdvereniging zul je merken dat het bezig zijn met het allerbelangrijkste samen gaat met ontspanning en gezelligheid. Het beste kun je dat zelf komen beoordelen. Het uiteindelijke doel van dit alles dat jullie de Heere mogen leren kennen. Hij is nog altijd Dezelfde en wil Zijn genade schenken. Zoek Hem, Hij wil zich laten vinden.

Twijfel je nog? Dan moet je zeker een keertje komen kijken.

Bel of app Rinus van den Akker wanneer de eerst volgende avond is (06-15053119).

Op onderstaande link staan de activiteiten van de HGJB